söndag 13 maj 2012

Lite uppdatering.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Min dator har varit lite kaputt och inte riktigt fungerat. Så därför har det inte var något bloggande. ;) Men nu verkar vi vara på G igen. Jag har tappat enormt mycket sug i träningen. Känner mig inte alls pepp på att träna. Allt jag gör verkar vara ointressant för henne. Oavsett hur glad jag låter, rullar på marken, hoppar, gömmer mig? Suck. :( Känns inte alls ljust ut just nu. Men jag får inte ge upp heller. Nu har jag en sån där tanke om att lydnaden kanske inte är vår grej? Har funderat på om jag bara ska hålla mig till rallylydnad, freestyle och agility.. Men jag vet inte. Agility vet jag att hon tycker är roligt. Så det kanske vore något för oss istället. Mer fart och fläkt. Nåja nog om det.

I Fredags åkte vi in till Distriktarna med Molly. Hon har haft en knöl i ansiktet, ganska hård. Sen i Onsdags som har flyttat runt och sen försvunnit och sen kommit tillbaka på ett nytt ställe. Blev ju helt knäpp av att den gjorde så. Men vet ni vad? Efter att vi hade varit hos Vetten så senare på kvällen försvann den och sedan har den inte kommit tillbaka. Det är ju alltid så med djur. man dör av orolighet och sedan när man åker till Vetten så är det nästan borta. Suck -.- Nåja. Känns bra att ha det gjort iaf. Vett trodde iaf att det var någon sorts allergisk reaktion. Skönt att det är över! Sen fick jag Fuciderm av Vett också för hennes otäcka sår i örat som nu håller på att försvinna. Ska ta och smörja på det nu och luta babbla i bloggen! Ha det bra allihoppa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar