tisdag 29 maj 2012

Saker som är på G.

Nu har det ju hänt lite saker. Jag har mycket saker planerade - som har med Molly att göra självklart! (Förutom en sak). Ska anmäla mig och henne till överlevnadshelgen som Strängnäs Bk har - ska bli såå kul! Vill verkligen uppleva sånt. nyttigt för oss tror jag. Och sedan hade jag tänkt att anmäla oss till ungdomslägret dem har med. Kul kul kul! Hoppas jag iaf. Och sen ska jag på MH utbildning i September ska bara mejla tillbaka och bekräfta att det är OK! Ja vad händer mer? Jag har skjutit upp tävlingsplanerna lite. Behöver inte ha så bråttom. Får vänta ett tag till. Allt måste sitta! Och sen håller jag på och letar efter MH till Molly. Funderar på att göra det någon gång i Juni för då har hon förhoppningsvis löpt klart. Det var lite från oss. Ikväll blir det lite mer träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar